zmiana administratora

Wszelkie dyskusje dot. inwestycji i spraw wspólnotowych
maff1
Posty: 786
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 18:01
klatka: III
piętro: IV
Kontakt:

zmiana administratora

Postautor: maff1 » czwartek, 29 marca 2012, 14:05

Informuję że z piątkiem pożegna nas obecny administrator p.Konrad Zagórski.
Od poniedziałku zastąpi go pan Łukasz Pisula.

no cóż, każdy ma prawo do wyboru tego co jest najlepsze dla niego.
ale, w 3 letnim budynku czwarty administrator musi budzić niepokój i zdziwienie.
Bo każdy nowy administrator potrzebuje czasu by przejąć nieruchomość poznać specyficzne problemy.
W naszym przypadku skala problemów w dalszym ciągu jest ogromna, i bardzo mi sie nie podoba że Status pozwala sobie na taką rotację.
Bo musi to odbić sie na jakości.
Jedynym plusem jest to że pan Pisula jeszcze rok temu był zaznajomiony z problemami budynku.
Stop przemocy wobec kobiet
http://www.cpk.org.pl/index.php?Itemid=1
"pozdrowienia" dla niedojrzałego pajaca z P.

ulkan
Posty: 93
Rejestracja: sobota, 5 września 2009, 09:56
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: ulkan » czwartek, 29 marca 2012, 14:19

No to szok, wczoraj z nim rozmawialam i nawet ucieszylam się z tej zmiany. Mlody czlowiek, energiczny, sympatyczny w odróżnieniu od poprzedników i co najważniejsze robiący wrażenie naprawdę mającego chęć dzialania na dobro nasze.
Nic nie mówil, że już za dwa dni go nie będzie.
Co to się dzieje, przechodzimy z rąk do rąk jak gorący kartofel.

maff1
Posty: 786
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 18:01
klatka: III
piętro: IV
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: maff1 » piątek, 30 marca 2012, 09:22

ja winą za odejście i tę karuzelę obarczam Status.
nie stworzono warunków stabilizacji na tym stanowisku.
Co oznacza błędne podejście do zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi.
i w pewnym zakresie pośrednim działaniem na szkodę Wspólnoty, lub wspólnot którymi zarządza Status
Stop przemocy wobec kobiet
http://www.cpk.org.pl/index.php?Itemid=1
"pozdrowienia" dla niedojrzałego pajaca z P.

sandie
Administrator
Posty: 214
Rejestracja: wtorek, 11 sierpnia 2009, 23:45
klatka: I
piętro: VII
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: sandie » niedziela, 1 kwietnia 2012, 22:02

Cześć,

maff1 pisze:ja winą za odejście i tę karuzelę obarczam Status.
nie stworzono warunków stabilizacji na tym stanowisku.
Co oznacza błędne podejście do zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi.
i w pewnym zakresie pośrednim działaniem na szkodę Wspólnoty, lub wspólnot którymi zarządza Status

Pora zacząć wyplątywać się z Zarządu Powierzonego?

Pozdrawiam
Paweł

maff1
Posty: 786
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 18:01
klatka: III
piętro: IV
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: maff1 » wtorek, 21 maja 2013, 17:38

no i od piątku pan Michał Bednarski już nie jest administratorem naszego budynku.

powodów odejścia nie znam, choć zdaje sobie sprawę ze praca administratora jest niewdzięczna. I może być powodem stresu.
Zazwyczaj są same pretensje, a pochwał wcale.
Ja starałem sie być sprawiedliwy, chwalić za inicjatywę, ganić za ewidentne zaniedbania.
no cóż... nie będę powtarzał komentarza z pierwszego wpisu w tym wątku.

sandie pisze:Cześć,
Pora zacząć wyplątywać się z Zarządu Powierzonego?
Pozdrawiam
Paweł


no cóż, wyplatać sie bez nas nie da się, a przyjąć na siebie odpowiedzialność za "załatwienie" notarialnie zarządu powierzonego w zmowie z NO nie jest łatwo.
Stop przemocy wobec kobiet
http://www.cpk.org.pl/index.php?Itemid=1
"pozdrowienia" dla niedojrzałego pajaca z P.

Marcin
Posty: 68
Rejestracja: czwartek, 13 sierpnia 2009, 12:59
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: Marcin » środa, 10 lipca 2013, 19:29

Witam,
kiedyś napisałem, jeszcze na googlegroups:


-----Original Message-----
From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Marcin
Sent: Tuesday, March 3, 2009 11:42 AM
To: [email protected]
Subject: Re: Re: Odp: mamy akt na garaż

Korespondowałem z I. Brodzik ws. Zarządu. Opisała mi sytuację w ten sposób:

"tak jak Pan napisał : Nowe Ogrody tak zapisały Wam w aktach że my jesteśmy zarządcą i nic to nie może zmienić. Jednak aby nie myśleć o nas jako "sługusach NO "na pierwszym zebraniu zaproponowałam aby stworzyć uchwałę - nową - o powołaniu firmy Status na administratora osiedla, uchwała przeszła i tym samym zapisy w aktach są nie wiążące. Wspólnota ma podpisaną odrębną umowę ze Wspólnotą. Oczywiście Nowym Ogrodom się to nie spodobało ale chcieliśmy być wobec Państwa lojalni i dlatego taka uchwała powstała. A by nikt nie mówił że ktoś nas "wsadził na trzy lata".(...)I w tym momencie musi być zarząd Wspólnoty - do którego ja się zgłosiłam, mam doświadczenie i lubię to co robię. Obecnie doszły dwie osoby do zarządu, które zgłosiły się na zebraniu."


No i to trwało jakis czas, do momentu, gdy za akty wzięła się kancelaria prawna w związku z pozwem dla NO.
Sposób zarządzania został zmieniony w drodze uchwały, na spotkaniu w listopadzie 2008, na którym zdaje się było 6 osób. Dlaczego zatem ta uchwała nie jest brana pod uwagę?


M

maff1
Posty: 786
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 18:01
klatka: III
piętro: IV
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: maff1 » środa, 10 lipca 2013, 22:20

nie rozumiem Twojej uwagi odnośnie zebrania z 2008r. (o czym dalej)
ale nie masz pojęcia jak się cieszę że taka pisemna odpowiedz od pani Brodzik istnieje.
Cieszę się, bo potwierdza to moje podejrzenia graniczące z pewnością że Status w osobie p.Brodzik i p. Wiechowskiego okłamał nas na zebraniu w 2011r.
Bo po 1. przy akcie notarialnym załatwili sobie zarząd powierzony o czym świadczy obecność reprezentacji statusa przy podpisaniu aktu notarialnego wyodrębnienia pierwszego lokalu w dniu 10 października 2008r.. Były 3 strony tego aktu - NO, Status i kupujący.
Dla jasności - obecność zarządcy nie jest wymagana/konieczna przy aktach notarialnych. A w tym wypadku tak było - co oznacza działanie świadome i celowe.
Nie ma takiego zwyczaju by zapraszać zarządcę na podpisanie aktu.
po 2. by dodatkowo swą pozycje wzmocnić pojawiła się uchwała, cyt:
UCHWALA NR 5 / 2008
z dnia 13.11.2008 roku
Czìonków Wspólnoty Mieszkaniowej
przy ul. Okopowej 56
w sprawie: powìerzenia zarządzania nieruchomoécig wspólna Spólce Status
Nieruchomoáci Mieszkaniowe Sp. z 0.o. z siedzibg w Warszawie


DZiaîajaLC na podstawie przepisów ustaWy Z dnía 24.06.94 roku o Wìasnoéci lokali
(Dz.U.z 2000 r. Nr 80, poz. 903 Z zrn.) postanawia siç, co nastçpuje:
§ 1.
Postanawìa [email protected] powierzyó zarzatdzanìe nieruchomoéciq WspólnaL Spóîce pod Íìrmac Status
Níeruchomoéci Mieszkaniowe Sp. z 0.0. Z Siedzibaßw Warszawie zgodnie z
podpisywanymi aktami notarialnymi od dnia 01.11.2008r na czas nieokres'lony.
Upowaznia [email protected] Zarzacd Wspólnoty Mìeszkaniowej do podpisania umowy na zarzakdzanie
nierucholfnos'ßiaL Okopowa 56 z ñrmexL Status Nieruchomos'ci Míeszkaniowe Sp. z 0.0.
Míesiçczne Wynagrodzenie obliczane Wg stawki 0,65 za 1 m2 powierzchni
uZytkoWej nieruchomoáci.
§ 3.
Uchwaîa Wchodzi W zycie z dniem podjçcia. Wykonanie uchwaïy powierza siç
Zarzacdowi Wspólnoty Mieszkaniowej

sorry za literówki - tekst skopiowałem z pdfa.

ale to oznacza że nie jest prawdą że Status nie wiedział o powierzeniu zarządu. Wiedział bo o to zabiegał i spreparował dodatkowo stosowną uchwałę na zebranie w listopadzie 2008r..
Czyli Status NM działał na szkodę wspólnoty zatajając tę istotną informację, szykując wadliwą uchwałę na zebranie w 2009r, i wmawiając nam w 2011r że o niczym nie wiedział.

Mało tego - prezes Wiechowski wmawiał mi, i mam to na piśmie w mailu, że to Wspólnota powierzyła zarząd - co w kontekście przytoczonej uchwały jest prawdą, ale równocześnie ewidentną próbą zatajenia faktu obecności Statusa przy akcie notarialnym. Dodam że takowa uchwała - bez obecności notariusza byłaby dawno zmieniona przez wspólnotę.
A gdyby ktoś sie zastanawiał po co te korowody - odpowiadam.
By zatrudniać firmy zewnętrzne bez przetargów, by wspierać siebie (np. firma Facility jest własnością prezesa Wiechowskiego) i decydować o finansach Wspólnoty. I dlatego mamy wszystko drożej, i gorzej niż np. wspólnota o której pisała w innym wątku Ulkan.
viewtopic.php?f=7&t=236
no cóż mamy taką sytuację że osoba z Zarządu Wspólnoty decyduje o zatrudnieniu firmy zewnętrznej której jest właścicielem. Czyż nie mamy do czynienia z ewidentnym daleko nie etycznym postępowaniem i konfliktem interesów? z prywatą?

na ewentualne pytania - skąd wiem o TYM zebraniu, i dlaczego dopiero teraz o tym informuję.
Jestem po spotkaniu wraz z p.Piotrem z zarządu właścicielskiego ze Statusem na Bema. Pojawiła się rozbieżność pomiędzy opłatami za zarządzanie wpisanymi w umowę pomiędzy Statusem a NO w lipcu 2008, a uchwałą dot planu gospodarczego na 2009. Gdyż faktury opiewały na 65 gr od stycznia, a umowa była na 60 gr. A plan uchwalono ok czerwca 2009r. No i wtedy poinformowano nas ze było zebranie w listopadzie 2008r. gdzie uchwalono wyższą stawkę.
a skoro tak to poprosiłem o protokół z tego zebrania.

w uzupełnieniu dodam że uchwała w/w spreparowana przez Status nigdy nie została wprowadzona w życie w zakresie podpisania Zarządu ze Statusem umowy o zarządzanie. Czyli umowy o zarządzanie do dnia dzisiejszego wspólnota nie ma. :!:
Status twierdzi że obowiązuje ta podpisana z NO - co jest absurdem gdyż NO nie są stroną dla wspólnoty.
Załączniki
O56_uchwały 2008_2.pdf
(710.75 KiB) Pobrany 184 razy
Stop przemocy wobec kobiet
http://www.cpk.org.pl/index.php?Itemid=1
"pozdrowienia" dla niedojrzałego pajaca z P.

Marcin
Posty: 68
Rejestracja: czwartek, 13 sierpnia 2009, 12:59
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: Marcin » piątek, 12 lipca 2013, 20:49

Aha, to albo pani Iwona nie wiedziała o czym pisze, albo faktycznie udawała, że nie wie.

Moja uwaga do zebrania z 2008r wzięła się stąd, że nie nie znałem treści tej uchwały. Mój obraz (po wyjaśnieniu I. Brodzik) byl taki, że 10 października powierzono zarząd nieruchomością firmie Status w trybie art. 18 ust.1. ustawy, a to zebranie w listopadzie miało polegać na tym, że zmieniono sposob zarzadzania nieruchomością i ustanowiono zarząd w osobie pani Brodzik jako osoby fizycznej, która miała podpisać umowę ze Statusem (czyli ze sobą). Rozumiem, że ta wadliwa uchwała w 2009r to lewe powołanie dodatkowych członków zarządu, którego w związku z tym nigdy nie bylo. I rozumiem, że kancelaria przy pozwie dla NO się dopatrzyła w uchwale, że zmiany formy zarządzania nie było i nadal mamy zarząd powierzony.

No to mamy problem. Nasza wspólnota jest idealna dla takich zażątcóf.
M

maff1
Posty: 786
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 18:01
klatka: III
piętro: IV
Kontakt:

Re: zmiana administratora

Postautor: maff1 » piątek, 27 marca 2015, 15:54

karuzeli na stanowisku administratora ciag dalszy.
jak już zapewne wiekszość wie pan Łukasz Pisula nie jest zarządcą/administratorem.
I nie jest pracownikiem najlepszej firmy zarządzającej w kraju.
http://www.firmy.net/zarzadzanie-nieruc ... WVFB2.html
cyt. "...Od lat cieszymy się opinią najlepszej firmy zarządzającej w kraju..."
Czemu mnie to nie dziwi?
Stop przemocy wobec kobiet
http://www.cpk.org.pl/index.php?Itemid=1
"pozdrowienia" dla niedojrzałego pajaca z P.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości